lørdag den 17. november 2012

Cirkus nederdel

Forleden så jeg hos Groovybaby...and mama en diy på en simpel, men fed paperbag nederdel. Og dette stof lå simpelthen og kaldte på at blive til en nederdel, så hertil formiddag har jeg fulgt hendes tutorial og det ER nemt! 

Andrea er allerede flyttet ind i den, men havde ikke helt tid til at blive fotograferet, da hun lige skulle folde en myresluger med unge (?!) i kæmpe-piberensere. Men det lykkedes dog at få et par billeder af det skønne tøsebarn i den fine cirkus nederdel - det synes hun, at det er :)





Til trods for snot, hoste og blærebetændelse er hun glad og har overskud til at fjolle - og til at folde myreslugere med unger!

God weekend 
Kh Tina

6 kommentarer:

  1. Den er altså også bare rigtigt fin!! Jeg kan også varmt anbefale hendes andre nederdele DIY'er - de bliver rigtigt fine :-) Jeg har lidt juletræer til overs fra julemarkedet i lørdags, så hvis du stadig er interesseret, kan du sende mig en mail på bebe200procent@gmail.com.
    Ha' en super dag!

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare fin(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde valgfrit makeup for 300kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/12/give-away-nr-20.html

    SvarSlet
  3. Den nederdel har jeg også på min to-do liste, hun syer altså nogen skønne skønne ting!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør hun nemlig - ville ønske, at jeg i samme grad fik syet kjoler til mig selv!
      Denne her er super nem, så det er bare igang ;)
      Kh Tina

      Slet
  4. Hvor der den bare fin. Det er da bare det fede stof til sådan en nederdel (:

    - Kit

    SvarSlet